Bulunduğunuz sayfa: Ana Sayfa > Adana, Otobüs Saatleri > 401 Adana Taşköprü İmamoğlu Kozan Otobüs Saatleri

401 Adana Taşköprü İmamoğlu Kozan Otobüs Saatleri

401 Adana Taşköprü İmamoğlu Kozan kalkış saatleri, 401 hareket saatleri, 401 Adana otobüs saatleri, Adana 401 Adana Taşköprü İmamoğlu Kozan otobüs seferleri

HAFTA İÇİ
CUMARTESİ
PAZAR
TAŞKÖPRÜ
KOZAN
18:45

Hat İçeriği: kozan adana belediye otobüs saatleri kozandan adanaya en son saat kaçta araba var 401 YESIL OTOBUS SAATTLERI
Son Güncelleme Zamanı: 22 Ekim 2017

Sponsorlu Bağlantılar

10 Yorum “401 Adana Taşköprü İmamoğlu Kozan Otobüs Saatleri”

1. serap diyor ki:

Öğrenci kartlarını neden kozanda da cikartamiyoruz ya , kozan da cikarilmasini istiyorum lütfen yardımcı olun , gereginin yapilmasini rica ediyorum .

2. ahmet diyor ki:

Belediye otobusleri iyi ki var. Diger adana kozan arabalari uc saatte gidemiyor kirk dakikalik yola. Hayatta binilmez belediye otobusu haric araca. Ben binmek zorunda kaldim

3. Can diyor ki:

Taşköprü den Kozana kalkan araç kaçta Kozan da oluyor acaba

4. İsmail diyor ki:

Biz Kozan / adana arası çalışan minibüsçüler olarak Hüseyin sözlü başkanın bize de yardımcı olup daha iyi şartlar altında çalıştırmasını talep ediyoruz vatandaşlıksa bizde vatandaşız bu ülkenin evlatlarıyız neden göz ardı ediliyoruz

• hasan diyor ki:

sizlerde adam akıllı hizmet sunun sizlerle yolculuk yapalım
      ne klima çalıştırıyorsunuz ne de zamanında hareket ediyorsunuz
      bazı araçlarınız okadar hurdaki sizlerde şikayet ediyorsunuz.

5. Oktay diyor ki:

Sayın başkanım Sözlü başta olmak üzre bu hizmeti sunan bütün belediye çalışanları dahil herkese mminnettarız,özellikle öğrenciler olarak…Tek isteğimiz ise sabah 6:15 ve 8:00 akşam ise 16:30 ve 18:30 arabalarının çukurova üniversitesi kozan myo yerleskesine kadar çıkmasını istiyoruz…Bu talebimizi değerlendirirseniz seviniriz,o saatlerde otogardan yurtlara ve okula dolmuş yok…teşekkürler

6. ilayda avan diyor ki:

Ogrenci kartlarinin kozanda da cikarilmasini istiyorum.ilginize simdiden tesekkurler. .

7. Gülşah ünlü diyor ki:

Mersinden Adanaya trenle geliyorum istasyondan taşköprünün oraya gitsem taşköprünün oradan Kozana giden belediye otobüsü var mı acaba çok acil cevap bekliyorum teşekkürler şimdiden

8. Nail Aksaç diyor ki:

Sayın başkanımız Hüseyin SÖZLÜ ve ekibinden Allah razı olsun. İnşallah bu hizmetiniz daim olur. Otobüsler de yenilendi. Bu sabah adana’ya gelirken bir vatandaş olarak gerçekten değer verildiğimizin farkına daha çok vardım.

9. kafiye salçuk diyor ki:

Yazın günlerin daha uzun olması ve benim gibi birçok öğrencinin İmamoğlu ve kozandan adana staja giriş gelişme yapmasından dolayı son dönüş saatinin daha geç olmasını talep ediyorum

Yorum Yaz

- Kişisel hakaret, küfür ve siyaset içeren yorumlar yayınlanmaz.
- Bu sayfalarda yayınlanan yorumların hepsi ziyaretçi görüşleridir. Yapılan yorumlardan yorumu yazan sorumludur, OtobusSaatleri.Net hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
- Yorum yapan tüm kullanıcılar bu şartları kabul etmiş sayılırlar.